menu zoeken
Naar agenda
ma 27 aug 2018

TivoliVredenburg overgestapt op nieuw kaartverkoopsysteem van Eventim

Op zondag 26 augustus is TivoliVredenburg overgestapt op een nieuw kaartverkoopsysteem van Eventim.Inhouse. Dit systeem is speciaal voor podia ontwikkeld die de kaartverkoop in eigen beheer willen organiseren en is reeds in gebruik bij meer dan 350 culturele instellingen en podia in twaalf landen.

Suzanne van Dommelen, Zakelijk Directeur van TivoliVredenburg: “Deze samenwerking valt goed op zijn plek. Omdat wij zes verschillende zalen hebben, zowel geplaceerd als ongeplaceerd verkopen en omdat een deel van onze bezoekers gehecht is aan de service van een fysiek verkooppunt, zijn wij een veeleisende partij. Eventim.Inhouse is een softwarepakket dat ons in verregaande mate kan ondersteunen waardoor wij nog meer ruimte en middelen krijgen om de ambities op andere vlakken te realiseren. Denk daarbij ook aan het optimaliseren van de customer journey voor onze bezoekers.“

Henk Schuit, directeur Eventim Nederland, is blij met de nieuwe verbintenis. “Het is fantastisch om TivoliVredenburg tot onze bijzondere klantenkring te mogen rekenen. We doen er alles aan om ons als ticketer te onderscheiden door het bieden van dienstverlening die verder gaat dan alleen het verkopen van tickets. Met die aanpak stellen we organisaties niet alleen in staat om efficiënter te opereren, maar vooral dat de focus nog meer kan komen te liggen op het creëren en mogelijk maken van hoogstaand live entertainment voor een breed publiek. Iets waar niet alleen Eventim, maar ook de branche en consument van profiteren.”

Deze overstap betekent dat de manier waarop je tickets koopt bij TivoliVredenburg is veranderd, hier vind je daar meer informatie over.

Cookie

Wij maken gebruik van cookies om je website- bezoek 'slimmer' te maken en omwille van statistieken.

Klik op onderstaande button om hiermee akkoord te gaan.

Akkoord