MENU
HOME

Tickets

Hier vind je meer informatie over onze ticketverkoop. Op alle toegangsbewijzen zijn de Algemene Voorwaarden van toepassing.  

Kan ik mijn e-ticket vanaf mobiel laten scannen?

Het is mogelijk om je eticket vanaf je mobiel te laten scannen. Om een snelle doorstroom te garanderen willen we je verzoeken om de helderheid van je scherm (tijdelijk) zo hoog mogelijk te zetten en de barcode zo groot mogelijk in beeld te brengen. 

Ik ben mijn e-ticket kwijt, wat nu?

Wanneer je je eticket kwijt bent dan kun je inloggen in je account. Je ziet hier een overzicht van je gekochte tickets. Door op 'herprint' te klikken stuur je jezelf een nieuwe bevestigingsmail met daarbij je e-tickets. Je oude etickets zijn dan niet meer geldig! Neem contact op met de kassa wanneer je je tickets niet ziet staan in het overzicht. 

Heb je tickets aangeschaft voor een evenement in De Helling? Stuur dan een mailtje naar kassa@dehelling.nl

Waar bevindt zich de kassa?

Onze kassa bevindt zich in de centrale hal op de begane grond (onder de houten trap tegenover de foto expositie). Hier kun je terecht voor tickets en meer informatie over TivoliVredenburg en de evenementen die hier plaatsvinden. Voor meer informatie over de openingstijden, het adres en onze contactgegevens verwijzen we je naar deze pagina.

Welke ticket-verkooppunten heeft TivoliVredenburg?

Naast onze website en kassa, verkopen we tickets via Ticketmaster. Ticketmaster heeft landelijk verkoopbalies bij Primera winkels. Bekijk het actuele overzicht van deze verkoopbalies. De administratiekosten bij Ticketmaster zijn hoger en wijken af van onze eigen voorverkooppunten (deze website en onze kassa). Daarnaast verkopen we onze tickets via Plato Utrecht.

Een evenement is uitverkocht, wat nu?

Wanneer een evenement uitverkocht is, betekent het dat er op geen enkele plek meer tickets beschikbaar zijn. Websites die voor uitverkochte evenementen (e-) tickets aanbieden, zijn geen officiële verkooppunten. Deze tickets zijn meestal vele malen duurder en vaak ongeldig. Bekijk het overzicht van onbetrouwbare websites.

Op social media worden ook regelmatig tickets aangeboden, bijvoorbeeld in Facebook events van (uitverkochte) concerten. Hierbij is voorzichtigheid geboden! Koop bij voorkeur via Ticketswap. Controleer altijd goed het account van de verkoper.

Een evenement is afgelast, wat nu?

Wanneer een evenement is afgelast en je een e-ticket hebt gekocht dan wordt de ticketprijs inclusief transactiekosten binnen 3 weken op je bankrekening gerestitueerd. Wanneer je een hardcopy (fysiek) ticket bij één van onze voorverkooppunten hebt gekocht dan kun je deze terugbrengen bij onze kassa waar de ticketprijs inclusief administratiekosten wordt gerestitueerd. Tickets die via Ticketmaster voorverkooppunten zijn gekocht, kunnen bij Ticketmaster worden teruggebracht. Ticketmaster restitueert de ticketprijs exclusief administratiekosten. Creditcardkosten worden niet gerestitueerd.

Restitutie van tickets, kan dat bij jullie?

TivoliVredenburg restitueert geen verkochte tickets. We adviseren bezoekers die hun gekochte tickets toch niet wensen te gebruiken, deze te koop aan te bieden via www.ticketswap.nl. TivoliVredenburg neemt geen verantwoording voor de afhandeling en doorverkoop van de tickets. Voor vragen over restituties kan gemaild worden naar restitutie@tivolivredenburg.nl, we streven ernaar om binnen 10 dagen te reageren.

Een evenement is verplaatst, wat nu?

Wanneer een evenement is verplaatst blijven tickets geldig voor het evenement op de nieuwe datum. Mocht je op de nieuwe datum niet kunnen, stuur dan een mail naar restitutie@tivolivredenburg.nl, we streven ernaar om binnen 10 dagen te reageren. Het bedrag van de ticketprijs inclusief administratiekosten wordt binnen 3 weken naar je bankrekening gerestitueerd. Wanneer je een hardcopy (fysiek) ticket bij één van onze voorverkooppunten hebt gekocht dan kun je deze terugbrengen bij onze kassa waar de ticketprijs inclusief administratiekosten wordt gerestitueerd. Tickets die via Ticketmaster voorverkooppunten zijn gekocht, kunnen bij Ticketmaster worden teruggebracht. Ticketmaster restitueert de ticketprijs exclusief administratiekosten. Creditcardkosten worden niet gerestitueerd.

Ik ben verhinderd, wat nu?

Daar kunnen we helaas niets aan doen. Wellicht kun je (via social media) iemand anders blij maken met je ticket(s)?

Zijn er rolstoelplaatsen? 

Wij hebben zeer goede faciliteiten voor mindervaliden; alle zalen zijn bereikbaar met een lift en beschikken over rolstoelplaatsen. Wil je een rolstoelplaats reserveren? Neem dan contact op met ons ticketingteam: 030 - 231 45 44, we helpen je graag verder. Met de auto? Bekijk de parkeermogelijkheden voor mindervaliden

Waarom betaal ik administratiekosten?

Voor de meeste evenementen rekenen wij administratiekosten van € 2,00 per ticket tot maximaal € 8,00 per transactie. Wij begrijpen dat je deze kosten liever niet betaalt, maar er zijn kosten verbonden aan ons ticketingsysteem en het maken en distribueren van tickets. Wij hebben ervoor gekozen om vaste administratiekosten per ticket in rekening te brengen zodat je niet wordt benadeeld bij het kopen van een duurder ticket. Wij proberen de kosten uiteraard zo laag mogelijk te houden; onze administratiekosten behoren in vergelijking tot andere concertgebouwen en poppodia daarom tot de laagste van Nederland.

Betaal ik verzendkosten?

Alleen als je een hardcopy ticket per post prefereert boven een e-ticket per e-mail, rekenen wij verzendkosten. We maken immers extra kosten voor het verzenden. Wil je graag je hardcopy tickets thuis gestuurd, dan betaal je € 4,00 per transactie.

Hoeveel tickets kan ik kopen?

Je kunt online per account maximaal 10 tickets aanschaffen, tenzij anders vermeld. Wil je meer tickets bestellen, neem dan contact op met ons ticketing team: 030 - 2314544. 

Kan ik met een cadeaubon betalen?

Het is bij ons mogelijk om met de volgende cadeaubonnen te betalen:
- Theater en Concert bon (alleen mogelijk bij de kassa van TivoliVredenburg) 
- Podium Cadeaukaart: bij betaalmethodes in onze online ticketingflow is het ook mogelijk om de Podium Cadeaukaart te selecteren en hiermee te betalen. Wil je een speciale TivoliVredenburg Podium Cadeaukaart cadeau doen? Bestel hem dan nu

Zijn er TivoliVredenburg-cadeaubonnen?

Op dit moment hebben we nog geen TivoliVredenburg-cadeaubonnen, zodra deze beschikbaar zijn zullen we dat communiceren. 

Wel zijn er speciale TivoliVredenburg Podium Cadeaukaarten beschikbaar. Met de Podium Cadeaukaart koop je kaartjes voor alle soorten concerten en voorstellingen bij ruim 270 podia waaronder TivoliVredenburg. Zoek je een leuke cadeautip voor rondom de feestdagen? De kaart is, van maandag t/m zaterdag (10:00 - 21:00 uur), aan onze kassa te koop en is op elk moment online te bestellen.

Secondary ticketing?

Er zijn op dit moment veel websites actief die illegaal tickets verkopen voor evenementen in TivoliVredenburg en De Helling. Deze tickets zijn vaak vele malen duurder dan de originele prijs. Daarnaast kunnen wij niet garanderen dat de tickets geldig zijn. Wij adviseren je daarom om tickets alleen via officiele verkooppunten van TivoliVredenburg en De Helling aan te schaffen. Meer informatie over secondary ticketing vind je op deze website.

Andere vraag?

Zit je vraag hier niet tussen? Wellicht vind je je antwoord tussen de veelgestelde vragen over Concertbezoek of onze Website. Kom je er niet uit en heb je een vraag met betrekking tot je ticket(s)? Neem dan contact op met ons ticketing team: 030 - 2314544 of stuur een mail naar ticketing@tivolivredenburg.nl we streven ernaar om binnen 10 dagen te reageren. Je kunt ons ook een bericht sturen via Twitter of Facebook.

Naar agenda

Er is iets misgegaan met het laden van dit evenement. Probeer het later nogmaals.