menu zoeken
Naar agenda

Medewerker Partnerships

24 uur per week

TivoliVredenburg heeft als missie om open te zijn. Wij zijn van en voor iedereen. Daarom zoeken wij actief naar nieuwe collega’s die vanuit verscheidenheid in afkomst en achtergrond een kleurrijk palet aan talenten met zich meebrengen. Herken jij jezelf hierin? Kom ons dan verrassen en verrijken en reageer!

Wij zijn TivoliVredenburg

In het Utrechtse TivoliVredenburg komen alle muzieksoorten aan bod onder één dak. Dat kom je nergens anders tegen. Ons publiek is soms twee jaar oud, soms negentig. Ze komen voor een lunchpauzeconcert of een dansnacht, voor pop of jazz, voor hun favoriete dirigent of om gewoon even te borrelen. Naast de circa 1250 concerten organiseren we ruim 200 zakelijke evenementen zoals congressen, feesten, productpresentaties en seminars. TivoliVredenburg heeft zes concertzalen en diverse horecaoutlets en meer dan een miljoen bezoekers weten jaarlijks de weg naar onze zalen en onze horeca midden in het centrum van Utrecht te vinden. De organisatie bestaat uit een flexibel team; een vaste kern van 150 personen en een flexibele schil van ruim 400 medewerkers.

Wij zoeken

Voor de afdeling development zoeken wij een enthousiaste Medewerker Partnerships voor 24 uur per week. Het is een nieuwe functie in onze organisatie. Samen met de directeur en je collega’s van development en corporate marketing bouw je aan ons netwerk van partners en sponsoren. Je hebt een verbindende en proactieve houding en hebt al ervaring met sponsorwerving opgedaan in een eerdere functie.

Tot je takenpakket behoort:
- Leveren van input om ons partner- en sponsorbeleid verder te ontwikkelen;
- Uitwerken sponsorwervingsactiviteiten op basis van vastgesteld beleid en budget;
- Opbouwen en onderhouden van contacten met relevante relaties en netwerken;
- Plannen en uitvoeren van campagnes en activiteiten gericht op fondsenwerving;
- Uitwerken van maatwerkvoorstellen, tegenprestaties en evaluaties, in overleg met leidinggevende - bewaken van budget;
- Toezien op de naleving van de gemaakte afspraken met partners en relaties.

 Profiel en competenties

- HBO werk- en denkniveau;
- Zicht op grote lijn én oog voor detail;
- Accuraat, goed georganiseerd, stressbestendig, resultaatgericht en flexibel;
- Goed ontwikkelde communicatieve en redactionele vaardigheden;
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Wij bieden

Een levendige werkomgeving met leuke collega’s binnen een dynamische organisatie die volop in ontwikkeling is. De mogelijkheid om binnen deze nieuwe functie je talenten te benutten in een prettige informele en ambitieuze werksfeer, voor 24 uur in de week. Salaris conform de cao Nederlandse Poppodia en – Festivals, deze functie wordt gewaardeerd in salarisschaal 6 cao NPF (minimaal € 2.253,35 tot maximaal € 3.282,71). De functie is gecreëerd voor een periode van een jaar; na evaluatie besluiten we of deze een vast onderdeel wordt van ons team.

Solliciteren?

Upload je sollicitatie voorzien van cv tot uiterlijk 14 december via dit formulier. Voor vragen betreffende deze vacature kun je contact opnemen met Lieke Timmermans (Manager Marketing en Communicatie) of Jeroen Bartelse (Algemeen Directeur), via telefoonnummer 030-7606777.

 

Cookie

Wij maken gebruik van cookies om je website- bezoek 'slimmer' te maken en omwille van statistieken.

Klik op onderstaande button om hiermee akkoord te gaan.

Akkoord