Uw bezoek

We staan te popelen om u weer te mogen ontvangen!

In TivoliVredenburg volgen wij bij al onze programma’s volledig de actuele richtlijnen en adviezen van de overheid en het RIVM. Op deze pagina vindt u alle nodige informatie voor uw bezoek.

Spelregels
De stelregel voor iedereen luidt: houd rekening met elkaar en gebruik uw gezonde verstand. De basisregels voor alle werknemers, bezoekers, artiesten en leveranciers van TivoliVredenburg zijn:

  • Houd 1,5 meter afstand van anderen
  • Blijf thuis als u verkoudheidsklachten heeft
  • Vermijd drukte
  • Schud geen handen
  • Was uw handen regelmatig
  • Hoest en nies in de binnenkant van uw elleboog
  • Gebruik het openbaar vervoer alleen als het echt niet anders kan
  • Reis zo veel mogelijk lopend of met de fiets

Wat kunt u verwachten?
In deze video vindt u onze maatregelen in een notendop: onze Leontien zet de belangrijkste zaken in 2,5 minuut uiteen. Aanvullende informatie vindt u op deze pagina.

 

Voorafgaand aan uw concert krijgt u een mail met meer informatie over de richtlijnen. Kom zoveel mogelijk lopend of met de fiets naar TivoliVredenburg, gebruik het openbaar vervoer alleen als het echt niet anders kan. De zaal gaat een uur voor aanvang van het concert open. Kom alstublieft niet eerder. U kunt alleen naar binnen op vertoon van een geldig ticket. Bij binnenkomst kunnen we vragen naar uw gezondheid, en die van uw huisgenoten.

In de zaal, zowel bij de inloop, uitloop en tijdens het concert, houdt u 1,5 meter afstand. Uw kaartje kunt u laten scannen door een medewerker, deze houdt ook 1,5 meter afstand. Onze zaal is zo ingedeeld dat er altijd 1,5 meter tussen de beschikbare stoelen zit.  Op verschillende plaatsen in ons pand is de mogelijkheid uw handen te wassen of te desinfecteren.

Alle bemande garderobes zijn gesloten. Jassen mogen mee de zaal in, tassen groter dan A4 niet. Mocht u uw spullen toch op willen bergen, zijn er lockers beschikbaar à . Deze werken met gepast (contant) geld.

U kunt een drankje halen aan de bar, en uw consumptie mag mee de zaal in. Houd er rekening mee dat u alleen via pin of contactloos kunt betalen en niet met contant geld. Drankjes die bij het ticket zijn inbegrepen, schenken wij vooraf aan het concert.

Benieuwd naar de ervaring van bezoekers die eerder bij ons een corona-proof concert hebben bijgewoond? Lees hier hun ervaringen.

Heeft u vragen over uw concertbezoek? Hieronder hebben we de meeste vragen proberen te beantwoorden. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

  • Hoe waarborgen jullie de 1,5 meter afstand?

    • Er zijn looproutes, waar nodig met eenrichtingsverkeer en extra in- en uitgangen.
    • Bewegwijzering, markering of medewerkers geven aan waar u plaats kunt nemen in de zaal.
    • Activiteiten zijn in verschillende tijdslots.
    • Alleen bezoekers met een ticket hebben toegang. Tickets zijn alleen vooraf verkrijgbaar via onze website.
    • Voor de capaciteit van de ruimtes is rekening gehouden met 1,5 meter afstand.
    • Bezoekers van de Grote Zaal worden gefaseerd tot de foyer toegelaten, zodat er geen opstoppingen ontstaan.
  • Is er een gezondheidscheck aan de deur?

    Bij binnenkomst kunnen we ter controle vragen naar uw gezondheid en die van uw huisgenoten. Bij groepen van meer dan 100 bezoekers doen we dat hoedanook. U kunt deze gezondheidscheck ook alvast online doen, deze mogelijkheid wordt u aangeboden in de informatiemail die u ontvangt voorafgaand aan uw concert.
  • Is een mondkapje verplicht?

    Nee, wij volgen de richtlijnen van het RIVM, en mondkapjes zijn niet verplicht.
  • Dragen jullie medewerkers mondkapjes?

    Nee, wij volgen de richtlijnen van het RIVM en mondkapjes zijn alleen verplicht in het openbaar vervoer.
  • Kan ik bij jullie mijn handen wassen en ontsmetten?

    Ja, er zijn desinfectiezuilen aanwezig en het is mogelijk uw handen te wassen.
  • Wordt de zaal tussendoor schoongemaakt?

    Jazeker. Onze zalen, barren en tussenruimtes worden regelmatig schoongemaakt.
  • Wat als anderen niet voldoende afstand houden van mij?

    Spreek elkaar hier vriendelijk op aan of meld het bij een van onze medewerkers.
  • Hoe zit het met koren / zangers?

    In het geval van een concert met zang is er bij de capaciteit van de zalen rekening gehouden met de specifieke richtlijnen betreft zang van het RIVM.
  • Hoe zit het met de ventilatie?

    In alle zalen van TivoliVredenburg wordt verse gefilterde lucht van buitenaf aangezogen. Er is geen luchtcirculatie in de zalen, enkel afzuiging.
  • Ik heb tickets maar wil toch niet meer komen. Wat nu?

    Heeft u al tickets, dan krijgt u een e-mail waarin staat in welke vorm het concert wordt aangeboden. Hierin staat uitgelegd wat u kunt doen als u niet meer wilt/kunt komen.
  • Het programma is aangepast. Kan ik reductie krijgen?

    We hebben geprobeerd om de muziek zo min mogelijk in te korten. De verkorting van het programma zit met name in het schrappen van de pauze. Soms hebben we het programma aan moeten passen vanwege het lagere aantal musici dat op het podium past. We hopen op uw begrip voor de manier waarop we in deze uitzonderlijk moeilijke tijden samen met de musici proberen de concerten doorgang te laten vinden. Als u vanwege het aangepaste programma niet meer wilt komen, kunt u ervoor kiezen het aankoopbedrag terug te vragen. Een tussenvorm waarbij u een deel van het aankoopbedrag terugkrijgt is niet mogelijk.
  • Ik heb kaarten met iemand buiten mijn huishouden. Wat nu?

    Tweetallen mogen binnen 1,5 meter van elkaar zitten, ook als zij niet tot hetzelfde huishouden behoren. Bent u met meer dan twee personen, dan wordt uw gezelschap opgesplitst.
  • Houd ik de stoelnummers / plaatsen die ik heb gereserveerd?

    Eerdere plattegronden komen te vervallen. Om de 1,5m te waarborgen moeten we iedereen herplaceren. Hierbij houden we zoveel mogelijk rekening met uw oorspronkelijke plaatsen. Vanwege de beperkte zaalcapaciteit is het niet mogelijk uw toegewezen stoel(en) te wijzigen.
  • Ik heb mijn nieuwe tickets nog niet ontvangen.

    U ontvangt de nieuwe tickets uiterlijk een week voor aanvang van het concert, via e-mail. Niets ontvangen? Controleer eerst uw spambox of ongewenste e-mail en neem daarna contact met ons op.
  • Ik heb tickets, maar heb nog niets gehoord?

    Wij streven ernaar u uiterlijk een drie weken voor het concert te informeren. We doen ons uiterste best, maar gezien de grote hoeveelheid verplaatsingen kunnen we dit helaas niet garanderen. Is er bij ons van bezoekers geen emailadres én geen telefoonnummer bekend, dan kunnen wij geen contact opnemen en leggen wij de verantwoordelijkheid bij de bezoeker zelf om contact met ons op te nemen, mocht er iets veranderen na de aanschaf van een ticket. 
  • Ik kan niet op het nieuwe tijdstip, kan ik nog ruilen?

    Om de 1,5 meter te waarborgen, moeten we iedereen herplaceren.  Vanwege de beperkte zaalcapaciteit is het niet mogelijk uw toegewezen stoel(en) te wijzigen. Houd onze website in de gaten, het kan zijn dat er stoelen vrijkomen op het tijdstip dat uw voorkeur heeft.
  • Is er een inleiding voorafgaand aan het concert?

    De inleidingen in de zaal komen te vervallen. Er wordt gekeken naar alternatieve mogelijkheden. Wel is er een programmatoelichting beschikbaar.
  • Kan ik mijn jas ophangen in de garderobe?

    De garderobe is gesloten, jassen mogen mee de zaal in en kunt u neerleggen op de lege stoelen naast u. Grote tassen (groter dan A4) niet. daarvoor zijn kluisjes aanwezig. Mocht u uw spullen toch op willen bergen, er zijn lockers beschikbaar à €2 of €4. Deze werken met gepast (contant) geld.
  • Kan ik een drankje halen aan de bar?

    Ja. Voorafgaand aan het concert is de bar open. Drankjes mogen mee de zaal in, en ze mogen alleen zittend genuttigd worden.
  • Blijft het pauzedrankje geldig?

    Als bij uw concert een pauzedrankje inclusief was, krijgt u dit nog steeds. Dit schenken wij voorafgaand aan het concert. Drankjes mogen mee de zaal in, en mogen alleen zittend genuttigd worden.
  • Wat gebeurt er als ik in de rij moet staan?

    Bewegwijzering, markering en medewerkers attenderen alle bezoekers op het houden van 1,5 meter afstand, ook in de rij bij de entree.
  • Kunnen bezoekers met een beperking ook komen?

    Ja, we kunnen echter helaas alleen op afstand assistentie bieden. Indien u begeleiding nodig heeft, vragen we u een huisgenoot mee te nemen.
  • Is toiletbezoek mogelijk?

    Ja, dat is mogelijk. De toiletten worden extra schoongemaakt en er geldt een maximumaantal personen per toiletgroep.

Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.