Uw bezoek

Wij zijn ontzettend blij u binnenkort weer in ons gebouw te mogen ontvangen en artiesten weer een podium te kunnen bieden. Bij al onze concerten en evenementen volgen we volledig de actuele richtlijnen en adviezen van de overheid en het RIVM.

Op deze pagina leest u hoe we de seizoensverkoop hebben georganiseerd voor seizoen 2021-2022 voor de klassieke concerten, en leest u alles over de coronamaatregelen ter plaatse.

Bent u op zoek naar informatie over de coronamaatregelen in TivoliVredenburg in het algemeen, kijk dan hier.

 

Deze pagina is voor het laatst geupdate op 13 september 2021.

Serieverkoop

De richtlijnen vanuit de overheid schrijven voor dat – voorlopig – naast een ticket een coronatoegangsbewijs nodig is voor onze concerten. De 1,5 meter afstand waarbij we tijdens de verkoop tot nu toe rekening hielden vervalt.

U krijgt toegang als u volledig gevaccineerd bent, of een herstelbewijs kan laten zien dat u de afgelopen zes maanden van corona bent genezen, of als u een negatieve testuitslag heeft. Dit coronatoegangsbewijs kan getoond worden u in de vorm van een QR-code in de Coronacheck-app of op papier.

In de Grote Zaal heeft u een vaste zitplaats. In Hertz wordt u bij aanvang van het concert door een medewerker naar een beschikbare stoel gewezen.

Mogelijk zijn concerten door de beperkte capaciteit eerder uitverkocht dan normaal. Is een concert uitverkocht, dan kunt u zich op een wachtlijst zetten. Zodra er weer plaatsen vrijkomen, nemen we contact met u op over een mogelijke reservering. De wachtlijst vindt u op elke concertpagina op de website.

Wij volgen te allen tijde de richtlijnen die vanuit de overheid worden gesteld. Mochten er wijzigingen komen in de manier waarop we onze concerten aanbieden, dan laten we dat zo snel mogelijk weten.

Mochten er maatregelen worden aangekondigd waardoor we minder bezoekers mogen ontvangen dan de huidige capaciteit, dan hanteren we een systeem van loting. Als u een concert om die reden onverhoopt niet kunnen bezoeken, garanderen we dat u altijd uw geld terugkrijgt.

Voorafgaand aan uw concert krijgt u een mail met meer informatie zodat u weet wat u als bezoeker kunt verwachten én wat TivoliVredenburg van u verwacht.

Spelregels

De stelregel voor iedereen luidt: houd rekening met elkaar en gebruik uw gezonde verstand. De basisregels voor alle werknemers, bezoekers, artiesten en leveranciers van TivoliVredenburg zijn:

• Blijf thuis als u verkoudheidsklachten heeft
• Vermijd drukte
• Schud geen handen
• Was uw handen regelmatig
• Hoest en nies in de binnenkant van uw elleboog

Veelgestelde vragen

Hieronder  beantwoorden we zoveel mogelijk bezoekersvragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

  • Mijn concert is samengevoegd?

    Bij een groot aantal van onze komende concerten vervalt 1,5 meter afstand, waarmee we tijdens de verkoop eerder rekening hielden. Hierdoor kunnen er meer bezoekers in de zaal en is het niet meer nodig om twee concerten op een dag te plannen. Het kan zijn dat de starttijd van een concert verandert en dat er muziek aan het programma wordt toegevoegd. Uw tickets en stoelnummers blijven geldig. Als uw concert wordt samengevoegd, sturen wij u een e-mail met wat dit precies voor u betekent.
  • Ik heb nog verplaatste tickets van vorig seizoen. Hoe werkt dat?

    De tickets die u nog heeft blijven, als het concert verplaatst is, gewoon geldig. U heeft hierover bericht gehad op het moment van verplaatsen en tijdens de start van de seizoensverkoop 
  • Ik heb een voucher, hoe zet ik die in?

    Uw voucher komt in het TivoliVredenburg account te staan, dat is gekoppeld aan het emailadres waarop u bent gemaild. U ontvangt een handleiding voor gebruik van de voucher op dit zelfde emailadres. Bestelt u kaarten met het account waar de voucher in staat, dan kunt u er tijdens het afrekenen voor kiezen de voucher in te zetten als betaalmiddel.
  • Is er een gezondheidscheck aan de deur?

    Op de dag van het concert wordt een gezondheidscheck gedaan. Dit kan aan de deur, maar ook online - deze mogelijkheid wordt u aangeboden in de informatiemail die u ontvangt voorafgaand aan uw concert. Fijn als u dit op de dag van uw bezoek alvast doet: dat scheelt tijd bij binnenkomst. Ons personeel kan altijd naar uw gezondheid, en die van uw huisgenoten vragen.
  • Heb ik een coronatest of vaccinatiebewijs nodig?

    De richtlijnen vanuit de overheid schrijven voor dat – voorlopig – naast een ticket een coronatoegangsbewijs nodig is voor onze concerten. U krijgt toegang als u volledig gevaccineerd bent, of een herstelbewijs kan laten zien dat u de afgelopen zes maanden van corona bent genezen, of als u een negatieve testuitslag heeft. Dit coronatoegangsbewijs kan getoond worden u in de vorm van een QR-code in de Coronacheck-app of op papier.
  • Kan ik bij jullie mijn handen wassen en ontsmetten?

    Ja, er zijn desinfectiezuilen aanwezig en het is mogelijk uw handen te wassen.
  • Wordt de zaal tussendoor schoongemaakt?

    Jazeker. Onze zalen, barren en tussenruimtes worden regelmatig schoongemaakt.
  • Hoe zit het met koren / zangers?

    In het geval van een concert met zang is er bij de capaciteit van de zalen rekening gehouden met de specifieke richtlijnen betreft zang van het RIVM.
  • Hoe zit het met de ventilatie?

    In alle zalen van TivoliVredenburg wordt verse gefilterde lucht van buitenaf aangezogen. Er is geen luchtcirculatie in de zalen, enkel afzuiging.
  • Ik heb tickets maar kan niet meer komen. Wat nu?

    Het is belangrijk dat u dit tijdig aangeeft. Stuur een e-mail naar [email protected]. In overleg met onze kassa kunt u uw geld terugkrijgen, of kiezen voor een voucher.
  • Blijft het pauzedrankje geldig?

    Als bij uw concert een pauzedrankje inclusief was, krijgt u dit nog steeds. Dit schenken wij voorafgaand aan het concert. Drankjes mogen mee de zaal in, en mogen alleen zittend genuttigd worden.
  • Kunnen bezoekers met een beperking ook komen?

    Ja, we kunnen echter helaas alleen op afstand assistentie bieden. Indien u begeleiding nodig heeft, vragen we u een begeleider mee te nemen.
  • Is toiletbezoek mogelijk?

    Ja, dat is mogelijk. De toiletten worden extra schoongemaakt en er geldt een maximumaantal personen per toiletgroep.

Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.