Je bezoek aan TivoliVredenburg

TivoliVredenburg is open! Wij zijn ontzettend blij je weer in ons gebouw te mogen ontvangen en artiesten weer een podium te kunnen bieden. Helaas is alles nog niet zoals het was en moeten wij ons programma aanpassen aan de huidige omstandigheden. Bij al onze concerten en evenementen volgen we volledig de actuele richtlijnen en adviezen van de overheid en het RIVM. We ontvangen je graag! Ook bar-brasserie Danel en café Het Gegeven Paard zijn open. Maar: alles is anders in coronatijd. Zo ook je bezoek aan ons. Op deze pagina vind je alle nodige informatie voor je bezoek.

Spelregels
De stelregel voor iedereen luidt: houd rekening met elkaar en gebruik je gezonde verstand. De basisregels voor alle werknemers, bezoekers, artiesten en leveranciers van TivoliVredenburg zijn:

  • Houd 1,5 meter afstand van anderen
  • Blijf thuis als je verkoudheidsklachten hebt
  • Vermijd drukte
  • Schud geen handen
  • Was je handen regelmatig
  • Hoest en nies in de binnenkant van je elleboog
  • Gebruik het openbaar vervoer alleen als het echt niet anders kan
  • Reis zo veel mogelijk lopend of met de fiets

Wat te verwachten bij jouw bezoek aan TivoliVredenburg
Na aankoop van een ticket en voorafgaand aan je bezoek ontvang je een e-mail met daarin extra informatie, zodat je weet wat je als bezoeker kunt verwachten én wat TivoliVredenburg van jou verwacht. In deze video legt Leontien 't bovendien uit in 2,5 minuut. Verderop op deze pagina beantwoorden we zoveel mogelijk bezoekersvragen. Staat de jouwe er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

 

Benieuwd naar de ervaring van bezoekers die eerder bij ons een corona-proof concert hebben bijgewoond? Lees hier over hun ervaringen.

  • Ik wil TivoliVredenburg bezoeken, kan dat?

    Anders dan voorheen zijn we nu echt alleen toegankelijk wanneer je vooraf een ticket hebt gekocht of gereserveerd, een half uur voor aanvang gaan de deuren open voor ticketkopers. Bezoekers worden bij klachten sowieso geacht thuis te blijven. Op de dag van het concert wordt een gezondheidscheck gedaan. Dit kan aan de deur, maar ook online - deze mogelijkheid wordt je aangeboden in de servicemail die je ontvangt voorafgaand aan je bezoek. Ons personeel kan bij twijfel altijd naar je gezondheid, en die van je huisgenoten vragen.
  • Kan ik ook een ticket voor iemand anders kopen?

    Ja, het is mogelijk meerdere tickets tegelijk te kopen, met een maximum van 5 tickets per transatie. Tickets zijn op naam, voor elke medebezoeker dien je de naam en het emailadres door te geven bij de aankoop van tickets, deze zijn alleen vooraf verkrijgbaar via onze website. Op de dag zelf wordt per huishouden de plek in de zaal toegewezen.
  • Moet ik 1,5 meter afstand houden tot mijn gezelschap?

    Wanneer je uit hetzelfde huishouden komt hoef je onderling geen afstand te houden. Je kan dan naast elkaar zitten. Houd wel afstand tot andere bezoekers, en eventuele bezoekers uit je gezelschap die niet uit jouw huishouden komen.
  • Tickets worden op naam verkocht, waarom is dat?

    Belangrijke informatie over je bezoek wordt via email aan alle ticketkopers en medebestellers gestuurd. Iedere bezoeker dient op de hoogte te zijn van de richtlijnen en voorwaarden, daarom is contactinformatie bij ieder ticket nodig. 
  • Kan ik gebruik maken van een ticket op andermans naam?

    Ja, als een ticketkoper zelf verhinderd is kan iemand anders het ticket gebruiken. De naam op het ticket hoeft niet gewijzigd te worden, maar de koper dient wel de email met belangrijke informatie over je bezoek door te sturen naar degene die nu TivoliVredenburg gaat bezoeken.
  • Kan ik met het openbaar vervoer komen?

    We raden iedereen aan om het openbaar vervoer alleen te gebruiken als het echt niet anders kan. Volg ook in de openbare ruimte de richtlijnen van het RIVM op. 
  • Mag ik langskomen als ik verkouden ben?

    Op advies van het RIVM is het belangrijk dat je als je verkoudheidsklachten hebt, koorts hebt en/of last van benauwdheid, je thuisblijft. Bij koorts en/of benauwdheid geldt dit voor iedereen in je huishouden. Het dragen van een mondkapje is geen alternatief voor thuis blijven. Op de dag van het concert wordt een gezondheidscheck gedaan. Dit kan aan de deur, maar ook online - deze mogelijkheid wordt je aangeboden in de servicemail die je ontvangt voorafgaand aan je bezoek. Ons personeel kan bij twijfel altijd naar je gezondheid, en die van je huisgenoten vragen.
  • Iemand in mijn huishouden is verkouden, wat nu?

    Op advies van het RIVM is het belangrijk dat je als je verkoudheidsklachten hebt, koorts hebt en/of last van benauwdheid, je thuisblijft. Bij koorts en/of benauwdheid geldt dit voor iedereen in je huishouden. Het dragen van een mondkapje is geen alternatief voor thuis blijven. Op de dag van het concert wordt een gezondheidscheck gedaan. Dit kan aan de deur, maar ook online - deze mogelijkheid wordt je aangeboden in de servicemail die je ontvangt voorafgaand aan je bezoek. Ons personeel kan bij twijfel altijd naar je gezondheid, en die van je huisgenoten vragen.
  • Kan ik mijn geld terugkrijgen als ik toch niet kan komen?

    Het is belangrijk dat je dit tijdig aangeeft. Stuur een e-mail naar [email protected]. In overleg met onze kassa kan je je geld terugkrijgen, of kiezen voor een voucher. 
  • Via welke ingang mag ik naar binnen?

    Het overgrote deel van onze ingangen is gesloten. Alleen de ingang die vermeld wordt in de email die je voorafgaand aan je bezoek ontvangt, is voor jou als ticketkoper een half uur voor aanvang geopend.
  • Is het dragen van mondkapjes verplicht?

    Nee, wij volgen de richtlijnen van het RIVM en mondkapjes zijn alleen verplicht in het openbaar vervoer.
  • Dragen jullie medewerkers mondkapjes?

    Nee, wij volgen de richtlijnen van het RIVM en mondkapjes zijn alleen verplicht in het openbaar vervoer.
  • Wat gebeurt er als ik in de rij moet staan?

    Signing, markering en medewerkers attenderen alle bezoekers op het houden van 1,5 meter afstand, ook in de rij bij de entree.
  • Hoe wordt mijn ticket gescand?

    Het scannen van tickets gebeurt door een medewerker met voldoende afstand of met behulp van een zelfscan.
  • Is er een gezondheidscheck aan de deur?

    Op de dag van het concert wordt een gezondheidscheck gedaan. Dit kan aan de deur, maar ook online - deze mogelijkheid wordt je aangeboden in de servicemail die je ontvangt voorafgaand aan je bezoek. Ons personeel kan bij twijfel altijd naar je gezondheid, en die van je huisgenoten vragen.
  • Hoe waarborgen jullie de 1,5 meter afstand?

    • Er zijn looproutes, waar nodig met eenrichtingsverkeer en extra in- en uitgangen.
    • Signing, markering of medewerkers geven aan waar je plaats kan nemen in de zaal.
    • Activiteiten zijn in verschillende tijdslots.
    • Alleen bezoekers met een ticket hebben toegang. Tickets zijn alleen vooraf verkrijgbaar via onze website.
    • Voor de capaciteit van de ruimtes is rekening gehouden met 1,5 meter afstand.
  • Wat als anderen geen afstand houden?

    Spreek elkaar hier vriendelijk op aan of meld het bij een van onze medewerkers. 
  • Kan ik mijn jas ophangen bij de garderobe?

    De garderobe is gesloten, jassen mogen mee de zaal in. Grote tassen (groter dan A4) niet, daarvoor zijn kluisjes aanwezig.
  • Kan ik bij jullie mijn handen wassen of ontsmetten?

    Ja, er zijn desinfectiezuilen aanwezig en het is mogelijk je handen te wassen.
  • Is toiletbezoek mogelijk tijdens mijn bezoek?

    Ja, dat is mogelijk. De toiletten worden extra schoongemaakt en er geldt een maximumaantal personen per toiletgroep.
  • Kan ik wat drinken tijdens mijn bezoek?

    De bar is geopend, ook hier wordt 1,5 meter afstand gehouden. De openingstijden rondom concerten is beperkt. Vooraf en achteraf kan je terecht in ons restaurant (vanaf 1 juni) of café (vanaf 8 juni)
  • Kan ik met contant geld betalen aan de bar?

    Nee, je kunt alleen betalen met pin.
  • Mag ik zelf drinken of eten meenemen?

    Het is niet toegestaan zelf meegenomen drinken en/of eten te nuttigen.
  • Wordt de zaal tussendoor schoongemaakt?

    Jazeker, activiteiten zijn in verschillende tijdslots om zo tussentijds grondig schoon te kunnen maken.
  • Kunnen bezoekers met een beperking ook komen?

    Ja, we kunnen echter helaas alleen op afstand assistentie bieden. Indien je begeleiding nodig hebt vragen we je een huisgenoot mee te nemen.
  • Kan ik ergens roken tijdens mijn bezoek?

    Nee, er is geen mogelijkheid om tussentijds naar buiten te gaan, en er zijn binnen geen faciliteiten om te roken tijdens een concert.
  • Hoe zit het met de ventilatie?

    In alle zalen van TivoliVredenburg wordt verse gefilterde lucht van buitenaf aangezogen. Er is geen luchtcirculatie in de zalen, enkel afzuiging.

Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op.