Restitutie en vouchers

Afgelast... wat nu?
Op de eerste plaats zoeken wij voor de concerten die nu geen doorgang kunnen vinden zoveel mogelijk naar nieuwe data. Als een nieuwe datum gevonden wordt, blijft het oorspronkelijke ticket gewoon geldig. Is zo’n verplaatsing niet mogelijk of ben je verhinderd op de nieuwe datum, dan kun je kiezen voor een voucher ter waarde van de oorspronkelijke ticketprijs (inclusief servicekosten) die later ingewisseld kan worden voor een nieuw concert. Ook kun je kiezen voor restitutie, dan krijg je je aankoopbedrag teruggestort. In veel gevallen kan je er ook voor kiezen je aankoopbedrag te doneren aan de artiest.

Alle ticketkopers worden via e-mail op de hoogte gebracht over annuleringen en verplaatsingen. Ook zonder ticket kun je TivoliVredenburg steunen, bekijk hier de mogelijkheden.

Ben je op zoek naar de actuele status van jouw concert? Zoek het op in onze agenda: op de evenementpagina plaatsen we altijd de laatste stand van zaken.

▶ We hebben de veelgestelde vragen over vouchers hier verzameld.